awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 11-Oct-2006 21:46 Email | Share | Bookmark
Dari persekitaran ku

putrawali
kasut bersih penanda orangnya pembersih
bunga Allamanda Violacea @ purple Allamanda
Sudah jadi kebiasaaan ku berjalan dengan memegang kamera, dengan tangan kiri ku. Kalau perokok memegang kotak rokok dan mancis. Stail masing-masing....gamabr ni aku kutip dari tempat aku kerja.

yang melilit tu herba putrawali. waktu ni tengahari sebab tu langit terlalu cerah. kalau langit colour biru lagi cantik kan!

kasut tu milik budak perempuan . Bukan saja luarannya bersih, bahagian dalamnya pun bersih. Bukan macam sesetengah kasut budak lelaki; hitam di luar hitam di dalam......emmmmm budak oi budak..

Bunga tu lama aku intai dah....ade banyak gambarnya dalam simpanan aku. Nampak tak kesegarannya? bila ku tatap ia, lama kelamaan aku jadi segar.......dan bersemangat..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net