awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 1-Oct-2006 02:19 Email | Share | Bookmark
diriku di suatu sudut bersama kelemasan

 
 
 
mane kekawan fp nih....aku tengok ramai yang 'sejuk' .Aku ade banyak gambar, tapi agak kurang semangat nak uploadlah.....sebab kena siapkan corebussines aku....tak lama lagi musim exam akan melanda.....apa-apa yang perlu ade kena siapkan....lemas juga kalau banyak kerja ni.....kalau dapat tengok pic kekawan tuh bolehlah hilangkan lemas tuh,,,tapi ramai pulak kekawan yang tengah 'sejuk'!

Cuba juga nak snap gambar di bazar ramadhan tapi tak 'sampai hati'.....takut peniaga tu curiga. Betulke feeling aku nih?

Ini sikit pic makro aku.

notebook tu dah 4 tahun. Dah mula 'batuk-batuk' . Janganlah sakit........
neraca tu adalah alat yang popular pada Newton. Kini aku gunakan untuk menganggar semua kerja yang aku buat....
Kanta tuH!.......untuk menguliti luaran ape-ape benda. macam mulut belalang...mata orang..lidah budak..salur telinga.......saje nak tahu apa yang orang lain malas nak tahu!

air mineral tu eloh diminum. aku minum segelas air mineral 4 minit sebelum menjamah makanan lain. Masa bersahur pun aku minum segelas 15 minit sebelum mula makan. Sesudah makan memanglah biasa orang minum........tapi minum air biasa beberap minit selepas tidur atau beberap minit sebelum sahur/berbuka memang ramai tak kisah.........tapi aku rasa aku lebih bertenagalah......


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net