awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 3-Sep-2006 07:13 Email | Share | Bookmark
Hari ini dan semalam

bunga betik jenis betina
buah betik yang muda
orchid purple
Ini gambar makro juga. Tapi cara merakamnya berlainan sikit. kali ini aku aku guna sejenis lensa tapi bukam lensa D250 canon. Sebab lensa tu masih bermasam muka dengan aku. Ye lah salah aku jugak. Hantarannya RM250 lebih.....aku pulak kocek sedang ringan nih.......

gambar-gambar ni juga ada masalahlah....sama macam semalam......Yang ni macam kurang cahaya dan kurang sharp......betul ke? atau mata aku je yang tak OK (sebab ngantuk pasal kekenyangan makan nasi minyak sedap di tempat kenduri..he...he..)

kalau tak ok aku malaslah cerita pasal lens tuh( biar pecah diperut).......tapi kalau lawa aku beritahulah lensa apa aku pakai..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net