awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 18-Mar-2006 00:35 Email | Share | Bookmark
nak bergembira atau nak tengok orang gembira

brommm...brommm
susah nak lentik
kami menyerah
gelek gerudi
 
sessi main
 
 
Saat inilah yang aku frust. Aku kena buat pilihan sama ada nak bermain sama atau nak snap pic. Nak tinggalkan bermain aku ni suka bermain sejak kecil lagi...main apa saja. Kalau terlampau seronok tu keluar rumah pagi balik rumah petang; wqalau pun dah bersumpah dengan abah nak balik sebelum tengah hari. Alaa....sumpah budak-budak, sumpah sumpit sambal belacan, bila tercepit cari jalan.....Akhirnya aku ambil pic sajale....sebab tak ada sesiapa pun nak ambil pic. Bukan senang nak datang ke PD ni.... Tapi dalam hati sedih juga......orang lain seronok je bergelek, berebut bola yang satu tuh....ketawa-ketawa.....uhu...uhu..uhu...sedihnya! [img]


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net