awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 4-Jan-2006 00:00 Email | Share | Bookmark
bereakreasi di bukit Merah...

waktu sekolah adalah masa yang menyeronokkan kepada kanak-kanak dan remaja. masa inilah mereka rehat-rehat. boleh tidur-tidur..... makan-makan....relaks-relaks....jalan-jalan ke. Lebih lebih lagi kalau mereka adalah pelajar asrama. selalulah masuk tidur lambat, apa lagi menonton tv lah...masa lain tak dapat tengok tv;kena study........jadi membantailah mereka bila cuti. bila lambat masuk tidur maka lambatlah bangun pagi. kalau solah subuh dulu kemudian baru sambung tidur tak apa juga...ni jenis yang celik-celik dah waktu tengahari....ini yang tak elok ni...jangan amalkan...betul-betul tak elok tau. tanyalah ustaz....

aku dan 'orang-orang aku' ambil kesempatan ke bukit merah.....nak tengok tempat orang. sesiapa yang pernah datang tahulah tempat tu....best juga. macam-macam ada....ada duit enjoylah...bermain, makan, relaks-relaks di situ memang best. kalau nak berbulan madu pun cantik...memang romantik. Bayangkan anda berjalan atas jalan berpagar ditepi tasik. jalan yang berlampu...dan nun di atas sana ada BULAN mengambang.....siap dengan desiran bayu tasik.....aduss. Tapi pastikan anda ada surat nikah...kalau tak dosa tau.......

nani dengan pelampong
http://srv.fotopages.com/2/8902717/pakai-jaket-keselamatan.jpg


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net