awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 15-Dec-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
suatu hari yang indah.....yang tak akan ku lupa

kita perlu ada pekerjaan. sesiapa yang dah ada kerja tu bertuahlah...bolehlah sara hidup...Yang belum ada kerja carilah...kerja yang rendah-rendah pun tak apa....sebagai permulaankan. Lepas tu pertingkatkanlah.....Zaman 70an dulu orang kata kerja cari orang, sekarang barulah orang cari kerja. Yang dah ada kerja tu kerjalah rajin-rajin. macam ak ni....kalau stress pergilag berkelah....macam aku dan kawan-kawan aku ni...pergi morib ke......kalau nak best pergilah ke teluk batik, Lumut, Perak.Selain makan minum, kami lawan bola baling..barulah tahu kekuatan otot dan jantung kita. Ada yang semput......terutama yang perut boroi...baru 5 minit main dah tercungap-cungap. Macam mana orang lain main 90 minit?........Petangnya kami tengok matahari terbenam...amboi indah betullah...memang terpegun mata memandang...perlahan-lahan hilanglah matahari....hilang bersama dengan masalah yang kami bawa dari tempat kerja


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net