awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 31-Mar-2010 14:36 Email | Share | Bookmark
kunjungan ke SMKA Kuala Selangor



pada hari selasa yang lepas, guru-guru dan kakitangan smkasl telah berkunjung ke smkaks.Kunjungan ini bertujuan menjalin ukhuwah sesama SMKA. Kebetulan pulak smkaks adalah smka yang terdekat sekali. Itulah tujuannya, selebihnya untuk beraksi digelanggang dan ingin menang dengan bergaya di dalam perlawanan persahabatan yang dipersetujui. Maklumlah dah berhari-hari berlatih, apalah guna berlatih kalau tak disudahi dengan perlawanan... Tapi bila diteliti raut wajah yang nak main tu susah juga nak percaya....he.he.he.......Selain umur dah menghampiri kelompok separuh abad, posture badan pun tak umpama remaja atau orang muda.Ada lah juga seorang dua yang masih muda, tapi sebilangan besarnya dah veteran.........kata kawan awang; kita main dulu .Setuju..setuju kalau pun nanti tertewas, cari saja alasan . Kan senang cari alasan atau dalih...

inilah gandingan mesin-mesin smkasl yang akan mengegarkan padang bola tampar smkaks. Selamat berjuang


Lihatlah betapa bersemangatnya pemain-pemain smkasl. Setiap individu memperlihatkan aksi persediaan untuk bertindak apabila bola menghampiri mereka. Boleh buat peraduan teka bola nih...

memang cantek bola yang diangkat oleh ust. Bahar tu...tinggi dan rapat dengan jaring. Kalau perejam yang mahir berada dilokasi itu, insyaalah menjunamlah bola ke gelanggang lawan.

akan tetapi kita merancang, belum pasti is akan berakhir saperti yang kita ingini. Dan itulah yang berlaku pada bola tu....bola saja bola yang menyeberang, orang yang merejam bola pun ikut sama melanggar jaring. Maka tercetus lah dialog lucu antara Ust. Bahar dan CG Halim.........apa dialognya ye?.........minta cikgu halim tuliskan disini............ust. Bahar ke tolong tulis.......nampak macam lucu tu........

apabila dah turun bermain nyatalah pada kita sejauh mana kekuatan diri kita sekarang. Dulu cakap bukan main lagi. Boleh pukul servis menjunan lah.....boleh rejam bola,,,,bola lambung adalah 'makanan' nya lah, dan macam -macam lagi. Ternyata setelah 10 minit berlansung permainan baru kita mengenali siapa kita yang sebenarnya


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net