awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 16-Oct-2009 14:59 Email | Share | Bookmark
Selamat Hari Raya Puasa 2009





Raya tahun ini tak bergambar sangat. Boleh dikatakan tak bergambar lah. Anak-anak dah tak ghairah nak posing depan kamera. Mungkin kerana kami kurang berjalan . Raya tahun ini juga orang ramai menyambutnya secara amat sederhana. Ramai yang memerap di rumah emak bapak atau datuk atau mentua je. Rumah terbuka jika ada pun dibuat secara berkumpulan, tidak secara berseorangan.Itu pun secara sederhana. masing-masing berhemah dalam berbelanja kerana ekonomi negara tidaklah baik sangat. Walaupun Pak Lah dah diundurkan.......................nampaknya sangkaan mereka yang mengundurkan PaK Lah tu tak jadi kenyataan..................tidur-tidur Pak Lah pun dulu semua kakitangan dapat bonus Raya. Sekarang hampeh..........

Gambar ni gambar masa hantar anak balik ke Marhallah selepas cuti rayanya habis.Raya tahun ini anak awang yang sulung ni mengadu yang duit rayanya tahun ini ciput je.Awang tergelak juga dengan ngomelannya tu.Awang kata itu tandanya awak dah besar, Mungkin dah patut beri orang lain duit raya.............


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net