awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 8-Jun-2009 02:34 Email | Share | Bookmark
Ada tak yang lain-lain lagi yang...



Komunis-chin peng-komunis-chin peng itulah yang anda semua sembangkan. Sikit-sikit sudahlah. Jangan sampai berhari-hari. KIta ada banyak kerja nak difikirkan dan nak dibuat.Berpada-pada je lah...........Lagi pun apakah tak ada benda lain yang semerbahaya atau lebih merbahaya dari isu tu? Anda semua perasan ke tak? Ginilah.......anda senaraikan masalah-masalah yang disumbangkan oleh fahaman di atas itu. Kemudian cuba lihat apakah ada orang lain lakukan benda yang sama atau lebih teruk lagi di Malaysia ni. Dari masa dulu hingga sekarang ni. Kemudian bandingkan dengan dapatan dari rakan-rakan lain. Mungkin kita akan terkejut nanti..sebab kita tak perasan selama ini. Kalau dah perasan tu selesaikan lah mana yang lebih utama dulu dengan kadar upaya kita.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net