awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 16-Jul-2008 12:43 Email | Share | Bookmark
permainan waktu berkhemah

semak...kenapa tak cukup
taklimat program pagi..dengar,penting ni
undang-undang permainan..tutup mata
kau nampak aku tak hah...
eh...ada bukit lak, semalam macam tak de je!
 
aduh...langgar pokok lak
banyak pacat la..hu..hu..
boleh ke dia orang tu naik atas ni?
jalan ni cerun betullah
saya nak ceritakan pengajaran dari aktiviti ni
he..he..saya berselutlah


permainan ini memang mencabar minda, emosi dan fizikal budak-budak. Dengan mata tertutup begini mereka perlu bergerak kehadapan menerjah muka bumi yang tak terduga..kalau salah seorang tergolek , memang akan kebingungan. Apatah lagi kalau terlepas dari kumpulannya........memang terjerit-jeritlah. Mereka perlu berkomunikasi dengan orang di hadapan dan di belakang; beritahu apa-apa keadaan yang ada di hadapan. Yang perlu dielak, yang perlu ditempoh, yang merbahaya. Bagaimana nak bertindak secara selamat dan berkesan..........Namun ada juga yang membuat bising, ketawa, terjerit-jerit dan bercakap yang tak perlu hingga menganggu tumpuan orang yang nak memberi maklumat... apa pun seronok juga melihat situasi itu.....yang mengalaminya tentunya lagi seronok......

http://srv.fotopages.com/2/18757258/taklimat-program-pagidengarpenting-ni.jpg[img]


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net