awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 22-Nov-2007 23:36 Email | Share | Bookmark
Bertemu dengan sahabat lama

kerja hari pertama
 
 
Awang dah cuba empat hari nak update entry ni tapi hasilnya hanya satu pic je....Habis 3 buah laptop dan satu Pc Awang gunakan tapi tak juga berhasil. Apa sebabnya ye? Kalau text tu ok je....................tapiiiiiiiiiii kalau picture susahnya amat. Berjam-jam mengadap komputer tapi tak berjaya.....heeeiiiii, geram betul!

29/11/2007
Lepas selesai wirid solat subuh Awang cuba update lagi, alhamdulillah berjaya.

Gambar di atas tu adalah gambar CG Alias Md Syah dan keluarganya . Beliau singgah setelah mengambil anaknya dari MRSM di Perak. Dia ni kawan serumah Awang masa kami merantau ke Sabah dulu. SAma-sama beli motocross. Sama-sama ekspendisi. Sama-sama menembak udang dalam sungai. sama-sama menjala ikan di Sungai Segama. Sama-sama rehlah di dalam hutan. Sama-sama belajar mengaji di Kampong Sapagaya. Dan banyak lagi. Dia ni pakar juga masak lemak ikan cili api.........berapi mulut awang dibuatnya! Selain tu dia ni suka muzik. Mas datang ke rumahnya raya dulu Awang ada nampak macam organ synthesizer's di rumahnya. CG ni pun minat berkebun....banyak jugalah hasil keringatnya yang dijadikan juadah. Teruskan syeikh.....bagus tu.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net