awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 7-Apr-2007 16:16 Email | Share | Bookmark
pasar payang 2007

asam jawa yg manis
gula merah
makan seulas pun boleh kenyang
Selepas pukul 4.30 petang kursus tamat. Pening juga benak awang dibuatnya. Lalu awang pun keluar ke bandar Kuala Terengganu....nak tengok-tengok apa-apa yang ada di luar sana. Mudah-mudahan terhibur hati awang. Tempat yang pertama dituju mestilah pasar payang......(orang luar katakan). Dah lama awang tak kesitu. Kali terakhir awang ke mari ialah tahun 2002 kot. Di Pasar Payang Awang dapati orang berniaga tak seceria dululah........ini mungkin kesan inflasi yang dirasai di seluruh negara kita ni. Dengar kata ramai peniaga telah berpindah ke tempat lain. Ye lah....kalau tempat lain ok uat apa tunggu di situ. Di sini Awang tertarik pada buah asam jawa. Biasanya asam jawa masam kan....tapi yang ini manis lah......sebelum ini Awang tak pernah jumpalah ....di sini lah baru tahu..... rupa-rupanya ada buah asam yang manis. Di sini dia orang buat apa ya dengan buah tu? tak kan makan begitu je.....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net