awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 17-Mar-2007 13:49 Email | Share | Bookmark
Adakah kita semakin 'smart' sekarang?

anda smart? cuba teka, pokok apa ni?
Buah apa ni?
Kuli apa ni? kulit ular ke?
Awang terkejut bila kena tagg dua hari lepas. 'Weird' yang kekawan heboh-hebohkan di fotopages ni pun Awang rasa ganjil jugak Bila baca tulisan Lutfi barulah faham sikit-sikit. Tapi Perlu ke kita dedahkan kelemahan kita pada orang?. Lagi satu; Awang pun tak tahu apa yang orang tak suka mengenai awang ni. (Awang pun tak suka heboh-hebohkan kelemahan orang lain).Tapi untuk jadi teladan@sempadan pada orang lain bolehlah Awang tuliskan di sini beberapa perkara yang pernah ditulis oleh seseorang 15 tahun dulu apabila Awang minta komennya.

1. kalau Awang bermisai nampak garang sangat.
2. Selalu menolak ajakan kekawan main badminton.....sampai kena kutuk.
3. kenapa pakai kopiah putih di tempat kerja?
4. Pakai kasut yang tak bertumit, tak sesuai untuk ke Pejabat
5.Apa pasal susah sangat nak bercakap dengan orang perempuan?
6.Jarang makan diluar bersama isteri dan anak. Kesian orang rumah!

Itulah dia komen orang tu..........tapi itu dulu......Itu pun ada sebab-sebab tertentu.sekarang ada perubahan sikit. Berubah kepada yang lebih baik kan disuruh kan........

Ok lah berikut orang-orang yang aku tag. Tak tahulah kalau ada orang lain yang terlebih dulu dah tagkan........nasiblah......

1. Bulan.fotopages.com
2.Harussani.fotopages.com
3.Akmal suyat.fotopages.com
4. Adiputra
5.Tanjung putri
6.ais putih
7.jidin fotopages. com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net