awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 15-Mar-2007 10:49 Email | Share | Bookmark
menyusuri bumi Langkawi

posing di depan UnderWorld water
macam real kan!
di stesen kereta kabel yg tertinggi
Dipuncak tertinggi di Langkawi
pokok-pokok nun dibawah...eee!
Tiang kereta kabel, 100 meter ke?
Tiket masuk UnderWater word sekarang rm20. Kbarnya dulu rm12.....aquariumnya tak hebat sangatlah. Tapi hebat juga. Awang rasa Aquarium di Shah Alam tu lagi best...mungkin awang tersilap.....Lagipun tempat ni baru lagi. Penat berjalan awang merayau keluar....nampak pick-up kecil jual laksa Langkawi and cendol...apa lagi ngap...ngap le......boleh tahan jugalah sedapnya. Murah pulak tu. Lepas tu Awang pergi ke Stesen Kereta Kabel. Ramai juga budak-budak yang tak nak naik kereta kabel tu.......takut kot. Tapi Awang beranikan diri kerana dah jauh-jauh jalan, nyeberang laut lagi, tak kan tak naik...macam mana naak cerita pada cucu-cucu besuk! Bila dah naik barulah dup-dap dup-dap. Memang tinggi....pokok yang besar pun macam pokok tauge je besarnya. Bila tengok pada kabel tempat kereta tu tergantung lagi pucat........aalahai kecilnya.......nak tahu naiklah sendiri.......kemudian bila kabel ni mengelungsur sewaktu tiba di stesen lagilah kecut.....punyalah laju dan terentak-hentak. Khabarnya ada di kalangan ahli rombongan kami yang hampir-hampir mabuk.......hemmmm, siapalah tu


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net