awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 12-Mar-2007 15:29 Email | Share | Bookmark
Langkawi

feri jam 7.30 pagi
di dek atas feri tu ada perahu kecemasan
kawan yang shot;gelapkan!
ini adalah kunjungan awang yang pertama ke Langkawi. Agak ketinggalan berbanding dengan orang-orang lain. Dulu-dulu tu bukannya tak hendak jalan tetapi kerana kesibukan tugas dan ....fulus. Peluang yang ini Ini kerana mengiringi budak-budak. Semua cost ditanggung.Syukur pada Allah. Awang bertolak dari jetty Kuala Kedah, bukan dari kuala Perlis. Jadi melepaslah peluang nak makan laksa Kuala Perlis...tapi awang dapat makan laksa Langkawi. OK jugalah kan.... Tepat jam 7.30 pagi awang masuk ke perut fer.Rasa macam duduk dalam perut ikan jaws je......sempit......sampai di jeti Kuah jam 9.00 lebih. Pengalaman naik feri tempoh hari tu sangat membosankan kerana cermin feri tu tak seluas cermin bas. Hanya orang yang duduk tepi dinding feri tu yang dapat menikmati pemandangan laut....Tak dapat lah nak shot ombak yang dibelah oleh feri ni....Awang rasa kalau datang lagi besuk nak duduk di dek atas feri tulah.........Boleh ke hah?.Awang sangat terhibur dengan kecantikan bumi Langkawi.......Tapi tak banyak gambar yang awang ambil sebab awang yang pandu Van sewa , jadi drebar budak-budak sekolah tu........Hai kena datang sekali lagi nampaknya.......


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net