awangje's FotoPage
12093286.jpg
By: awangje awangran

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  [84]  85  86  87  >  >>]    [Archive]
Thursday, 23-Feb-2006 10:34 Email | Share | | Bookmark
Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing

genggam begini
ehh..beri tanda hati dulu..
jangan tersalah cucuk
View all 19 photos...
[quote]; ke lurah sama dituruni.....ke bukit sama didaki...ke laut sama direnangi....ke langit...errr..err...

begitulah sepakatnya guru-guru dan kakitangan-kakitangan di SMKASL. Lihat sajalah gambar-gambar ini. Tapi tak semua dapat ku tangkap kerana aku pun sibuk masa tu...dua kerja dalam satu masa. Ini betul-betul sambil menyelam minum air......


Wednesday, 22-Feb-2006 09:56 Email | Share | | Bookmark
Taaaariiiiiiik!

 
 
 
View all 16 photos...
sukan tarik tali ini mengingatkan aku kepada perlawanan badang dan lawan-lawannya. yang ini adalah badang-badang Simpang Lima. Memang mereka kuat. Bukan sebab minum muntah hantu tapi minum susu. Cuba kira daya mereka jika jisim mereka 600kg dan pergerakan mereka ialah 5 meter? Bolehkah mereka menolak bas sekolah?



Monday, 20-Feb-2006 15:58 Email | Share | | Bookmark
persaingan yang sengit dan mendebarkan

jauh lah hendaknya
akulah tandinganmu!
makin rapat
View all 25 photos...
Menang bukan untuk berbangga, tetapi untuk menilai sejauh mana disiplin latihan itu berkesan..


Saturday, 18-Feb-2006 14:47 Email | Share | | Bookmark
Perbarisan Sukan yang gemilang

pasukan biru
siap untuk dipereksa
lain dari yang lain
View all 24 photos...
Tampa acara perbarisan, temasya suka akan menjadi hambar...Ia boleh membakar semangat ahli setiap setiap pasukan. Yang aku suka ialah kreativiti ahli-ahli pasukan menyiapkan pasukan masing-masing. Kadang-kadang idea mereka itu sangat lucu..


Wednesday, 15-Feb-2006 12:20 Email | Share | | Bookmark
Ke Pusat Sains Negara

 
 
 
Setelah membawa pelajar-pelajar tingkatan 5 dan 6 menghadiri expo pendidikan tinggi di KLCC aku bawa mereka ke Pusat Sains Negara. Tempat ni tak menjemukan aku...biar mereka lihat sendiri. Aku nak cerita pun banyak sangat....Boleh dikatakan semua belum datang ke mari. Bila dah masuk masing-masing terpegun dengan banyaknya maklumat yang terpampang....Salah seorang kawan aku: Hj Roslan, berkata; aku nak bawa budak Form 4 lepas ini.......eloklah tuuuuuuuu
Di sini ada juga program untuk sekolah rendah. umpamanya aktiviti sains biologi, aktiviti sains kimia dan aktiviti sains fizik. Setiap bahagian tersebut mempunyai aktiviti-aktiviti tersendiri. Contohnya aktiviti sains biologi menyediakan aktiviti-aktiviti saperti menanam cendawan roti, menanam lobak, mengumpul dan memerhatikan corak pada cap jari dan lain-lain. manakala aktiviti sains kimia saperti memepelajari asid dan bes, aktiviti perubahan warna dan lain-laoin lagi



[<<  <  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  [84]  85  86  87  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net